15 May 2011

QUESTION THAT I KNOW THE ANSWER BUT I COULDN'T EXPLAIN

A girl asked me

"kau dikurniakan banyak kelebihan dari Allah, kenapa ko masih nak jadi jahat"



Same question brother yang aku anggap sensei aku pernah tanya aku

"Izzat ko special Izzat, tapi kenapa ko ta nak berubah"



Jawapan aku tetap sama

"First, Allah sayang aku. Aku pernah jadi baik, jahat, baik balik, then now i have my own path. Aku takkan dapat answer yang aku nak kalau aku berubah. Not yet. Not now"


Aku percaya kat luar sana ada seorang lagi aku kena jumpa, yang aku bakal jumpa. I know my own future. And I love Allah so much


4 comments:

kindergartenlibrary said...

Allah tau mana yang terbaik untuk kita ^^

Anonymous said...

askom hai cantik blog

~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ said...

salam thanks cloudy =)

nelly =D ya ya, betul~!

Lyana Ann said...

:O now I wonder who...