19 November 2011

HAHA I'M SAVE, THANKS ALLAH BECAUSE SHOW ME FUTURE


Well sejak akhir-akhir banyak pula mimpi aku masa tido. And salah satu mimpi tu aku dah tahu mesti akan jadi kenyataan, aku mimpi lecturer aku ngamuk








Dalam mimpi tu dier tunjuk banyak kali kat aku sambil cakap "YOU! DON'T PLAYING AROUND"




Rupanya rupanya 2 minggu pastu, hari Khamis hari tu jadi kenyataan mimpi aku. 




Kelas tu memang aku slalu datang lewat (kadang2 tak dpt datang). Tapi hari tu, aku rasa tak sedap hati, aku datang AWAL, tapi aku terkejut, tengok kelas tak ramai org, last2 lecturer tu mengamuk


Lecturer tu cakap "YOU DON'T PLAY WITH ME HAH"





Dan time tu juga dier cari sorang2, call sorang2 yang tak datang tu utk tanya kenapa tak datang lagi. Dan dier siap suh kawan aku bawa dier pi hostel cari classmates aku yg tak datang tu. Last2 kelas batal. 




Fuh~ nasib baik kali ni aku pi awal ke kelas, kalau tak mesti da kena blacklist.



0 comments: