28 November 2011

SCORE : ENTRY PERSONAL 3 - O ENTRY PENUH INFO


Hahaha I just rasa kelakar, tapi memang la kat dunia blog ni aku tengok entry yang ramai org suka baca ialah entry personal (slalunya pendapat peribadi or pengalaman peribadi)


Tiffany Ireland Photography




entry yg penuh info tu ( saya tak maksudkan copy paste nyer info ) org tak reti nak komen apa apa UNLESS memang blog tu dah TERKENAL DENGAN SPECIALITY dorang (like tutorial or review filem)




And in my other blog, review english novel takde komen, tapi entry hantu, entry yg fakta santai, and entry teka-teki sgt sgt melambak komen aku dapat. See, takde org baca english novel eh


Tiffany Ireland Photography




And most popular entry slalunya entry tegur orang lain, maybe pengomen nak tumpang luahkan perasaan

"Aku tak puas hati la orang kedai makan tu sombong sangat"

and pasti ramai komen, "a'ah aku pun setuju, aku pun (meluahkan perasaan)"


Haha actually tak salah pun, just buatkan aku tersenyum bila pikir balik trend dunia blog


1 comments:

Lyana Ann said...

My dear senpai,

*minum teh suam* I care less. Yang penting saya ni konpai yang suka mengusik. muahahaha